Гарантійні умови
Гарантія магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ передбачає безкоштовну заміну товару протягом гарантійного терміну у межах наявних залишків на складах. В іншому разі рекламація буде надіслана виробнику, або ж вартість товару буде зараховано на баланс клієнта.
Гарантія не покриває ризики пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому, при отриманні, просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом у присутності відповідальної особи компанії, яка здійснювала доставку. Гарантія не поширюється на деякі види запчастин, тому, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте у менеджерів наявність гарантії та гарантійні терміни на придбаний товар.
- Терміни гарантії для запчастин.
- Механічні елементи.
- Електричні елементи, встановлені без паяння.
- Електричні елементи, встановлені з застосуванням будь-яких методів паяння.
- Зарядні пристрої, кабелі, гарнітури, адаптери, перехідники.
- Мікросхеми, вібромотори, динаміки, дзвінки, антени, конектори, мікрофони, кнопки, джойстики, захисні плівки.
- Інструменти та обладнання.
- Обладнання для ремонту дисплейного модуля.
- Правила повернення товару, пошкодженого при транспортуванні.
- Правила повернення товару належної якості.
- Порядок і умови повернення та обміну.
- Вимоги до відправлення (товару, який відправляють).
Гарантійні терміни для запчастин
Механічні елементи
До механічних елементів відносяться: корпуси, передні панелі, рамки, клавіатури, середні частини, задні кришки, кришки батареї, декоративні панелі, скло, гвинти, поворотні механізми, слайдери, тримачі, заглушки, ковпачки джойстиків, кнопки і т.д.
Термін гарантії становить 1 місяць з моменту отримання замовлення за умови, що запчастина не була встановлена.
Перед встановленням запчастини необхідно:
- уважно подивитись, чи немає тріщин, подряпин, потертості чи інших механічних дефектів;
- перевірити склад елементів корпусу у зібраному стані.
Гарантія не поширюється на випадки, якщо:
- Є сліди встановлення, експлуатації, механічні та теплові пошкодження;
- Відсутні, пошкоджені чи повторно встановлені захисні плівки, покриття, наклейки, прокладки, адгезивні плівки;
- Закінчився термін гарантії.
Електричні елементи, які можна встановити без паяння
Для усіх електромеханічних елементів, які підключаються з допомогою механічних контактів передбачено термін гарантії тривалістю 1 місяць з моменту отримання замовлення. Такими елементами вважаються дисплеї, сенсорні екрани, шлейфи, клавіатурні плати, акумуляторні батареї, камери і т.д.
Перед встановленням:
- Перевірте, чи відповідає отримана деталь вашому замовленню;
- Уважно подивіться, чи немає тріщин або інших механічних дефектів;
- Перевірте справність деталі, не знімаючи захисних пломб, плівок чи покриттів.
Гарантія не поширюється на випадки, якщо:
- Наявні сліди експлуатації, механічні, теплові чи електричні пошкодження;
- Відсутні захисні плівки, штампи, упакування, наклейки, маркування, прокладки, адгезивні плівки, пошкоджені захисні пломби;
- Наявні сліди паяння;
- Внесені зміни у складові та конструкцію деталі;
- Закінчився термін гарантії.
Якщо дефект можливо було виявити лише після того, як ви зібрали пристрій, а для цього вам довелось зняти внутрішні захисні плівки, ми можемо замінити цю деталь. Після того, як ви зняли запчастину з пристрою, необхідно встановити усі захисні плівки на місця і якнайшвидше створити заявку на повернення товару з описом проблеми, та повідомити менеджера, який приймав ваше замовлення. Такі заявки розглядаються індивідуально у кожному випадку.
Електричні елементи, які можна встановити, застосувавши будь-який метод паяння
Для дисплеїв, сенсорних екранів, шлейфів і т.д, справність яких неможливо перевірити без паяння, термін гарантії становить 1 місяць з моменту отримання замовлення.
Перед встановленням деталей:
- Перевірте, чи відповідає отримана деталь вашому замовленню;
- Уважно подивіться, чи немає тріщин або інших механічних дефектів;
- Виконайте необхідні дії по встановленню запчастини, перевірте справність деталі, не знімаючи захисних пломб, плівок чи покриттів.
Гарантія не поширюється на випадки, якщо:
- Наявні сліди експлуатації, механічні, теплові або електричні пошкодження;
- Відсутні захисні плівки, штампи, упакування, наклейки, маркування, прокладки, адгезивні плівки, пошкоджено захисні пломби;
- Внесено зміни у складові та конструкцію деталі;
- Закінчився термін гарантії.
Зарядні пристрої, кабелі, гарнітури, адаптери, подовжувачі
Для діагностики справності пристрою відведено гарантійний термін тривалістю 3 календарні дні.
Мікросхеми, вібромотори, динаміки, дзвінки, антени, конектори, мікрофони, кнопки, джойстики, захисні плівки
Гарантія на такі елементи не надається.
Як виняток, можливо повернути деталі, якщо є статистика про наявність відмов.
Інструменти та обладнання
Як правило, термін гарантії становить 6 місяців з моменту відправлення клієнтові. Однак, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте у менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на придбаний вами товар.
Гарантія поширюється виключно на апаратні складові виробу. До апаратних складових не відносяться кабелі живлення, акумуляторні батареї, насадки для паяльних станцій та фенів, вимірювальні щупи, нагрівальні елементи, витратні матеріали, програмне забезпечення тощо.
Обладнання для ремонту дисплейного модуля
Гарантійний термін на товари з категорії "Обладнання для ремонту дисплейного модуля" становить 6 місяців з моменту відправки товару клієнтові.
Гарантія діє лише на апаратні складові виробу.
Правила повернення товару, пошкодженого при транспортуванні
Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження чи повернення посилки у разі, якщо транспортній компанії не вдалось доставити товар(и) після декількох спроб через відсутність одержувача за вказаною адресою.
Забираючи посилку, перевірте цілісність упакування і упакованого товару безпосередньо в офісі транспортної компанії.
Якщо ви помітили пошкоджене упакування або упакований товар, зробіть таке:
- Повідомте відповідального працівника транспортної компанії і сфотографуйте пошкоджений товар(и) чи посилку(и);
- Складіть акт на пошкоджений товар(и)/посилку в кількості, зазначеній у товарній накладній, відповідно до процедури транспортної компанії;
- Не оплачуйте вартості доставки;
- Вимагайте від транспортної компанії компенсацію за пошкоджений товар або безкоштовне повернення товару відправнику згідно з процедурами, прийнятими у транспортній компанії.
Зверніть увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару.
Наша гарантія не розповсюджується на товари, пошкоджені під час доставки, оскільки це зона відповідальності транспортної компанії. Тому ретельно перевіряйте посилку при отриманні в офісі транспортної компанії або у присутності кур’єра при доставці за адресою. Звірте вміст посилки з накладною.
Наша компанія не несе відповідальності за дефекти в комплектації, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку було втрачено транспортною компанією, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо.
Однак візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва напрямки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".
Правила повернення товару належної якості
Споживач може обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він його купив, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розмірами, або якщо він не може застосувати його за призначенням з інших причин.
Споживач може обміняти товар належної якості впродовж 14-ти днів, не враховуючи дня покупки, якщо продавцем не встановлено тривалішого терміну.
Заміна товару належної якості проводиться у випадку, якщо товар не був у вжитку, збережений товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також якщо є видаткова накладна, видана покупцю разом з товаром.
Вартість доставки оплачує покупець.
Порядок та умови повернення і обміну
Щоб ваше звернення було опрацьоване в короткі терміни, вам необхідно на сайті зайти у розділ Мій обліковий запис, вибрати пункт Повернення товарів, заповнити відповідну форму Створити заявку на повернення.
Система запропонує вам вибрати зі списку товар, придбаний у нашому інтернет-магазині.
Обов’язково зазначте кількість товару та причину повернення.
Після внесення усіх позицій, які ви хочете повернути, натисніть кнопку "Надіслати заявку", і система надасть реєстраційний номер заявки на повернення.
Вкладіть цей номер в посилку з товаром, який повертаєте.
Після відправлення товару зайдіть у розділ Мій обліковий запис → Повернення товарів → Історія повернень.
Для того щоб ми легше та швидше ідентифікували вашу посилку, відкрийте заявку на повернення, впишіть службу доставки та трекінг-номер посилки, натисніть кнопку Зберегти.
Якщо ви помітили у заявці товар, який не підлягає поверненню, зверніться до менеджера, який приймав ваше замовлення, щоб з’ясувати, яким чином можна повернути товар.
Більше деталей про повернення товару можна дізнатись у розділі статті Як правильно повернути товар.
В разі повернення товарів, придбаних не через сайт, а напряму у менеджера, зверніться до менеджера і вкажіть такі дані:
- номер замовлення або видаткової накладної;
- код товару;
- детальну інформацію про дефект.
Після цього менеджер надасть вам дані для відправки (ПІП, телефон одержувача, місто, номер складу). Ви можете надіслати посилку тільки за наявності усієї вищевказаної інформації.
Увага! Всі заявки на повернення товарів розглядаються до 14 днів. Якщо ви вибрали повернення коштів на ваш банківський рахунок, їх зарахування триває від 3 до 5 днів після присвоєння статусу "прийнято" для вашої заявки.
Вимоги до відправки (до товару, який відправляється):
- упакуйте деталь належним чином, щоб запобігти пошкодженню при транспортуванні;
- вкладіть у посилку правильно заповнену форму рекламації і детальний опис дефекту;
Після відправки сповістіть менеджера про відправку, вкажіть дату відправки та номер товарно-транспортної накладної. В разі прихованих дефектів для перевірки може знадобитись деякий час.
Не приймаються повернення:
- без оформленої заявки або попереднього узгодження з менеджером;
- посилки, які відправлено наложеним платежем;
- повернення без додаткового опису дефекту.
Для дилерів діють спеціальні умови надання гарантії.
Якщо у вас з’явились додаткові питання або пропозиції, ви завжди можете звернутись до наших менеджерів!