Як оформити замовлення в інтернет-магазині ВСІ ЗАПЧАСТИНИ
Досить часто не цілком зрозуміло, як правильно купити товар та оформити замовлення на сайтах інтернет-магазинів. Щоб уникнути схожої ситуації в інтернет-магазині ВСІ ЗАПЧСТИНИ, ми детально розповімо, як швидко придбати товар та оформити замовлення.
Ціна
Менеджери інтернет-магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ завжди тримають руку на пульсі ринку комунікаційних технологій. Ми пропонуємо нашим клієнтам не лише широкий асортимент запчастин, але й адекватні ціни. Вартість запчастин на сайті часто змінюється, оскільки вона формується лише після надходження товару на склад.
Наявність товару
Якщо знизу праворуч біля фото є кнопка У кошик – це автоматично означає, що товар є в наявності. Зверніть увагу! Ціни, які вказані на сайті біля фото, завжди актуальні.
Зверху праворуч від фото чорним кольором відзначені склади (Наявність на складі), на яких зараз знаходиться запчастина.
Якщо запчастина знаходиться на складі в іншому місті – це не проблема. Під час оформлення замовлення менеджер може перемістити її в один із пунктів самовивозу (Львів, Харків, Дніпро, Київ). Переміщення між складами безкоштовне та займає від 1 до 3 робочих днів. Якщо товари із вашого замовлення знаходяться на різних складах, в такому випадку ми зазвичай спочатку збираємо всі замовлені товари в одному з найближчих до вас складів, а потім надсилаємо вам однією посилкою. За бажанням клієнта ми також відправляємо товари з одного замовлення з різних складів окремими посилками.
Якщо товару немає в наявності, то замість кнопки Купити ви побачите кнопку Зв'язатися з менеджером. Щоб не проґавити надходження товару на склад, рекомендуємо скористатися кнопкою Сповістити про наявність. Натисніть цю кнопку, щоб отримати повідомлення на зазначену електронну адресу або телефон, щойно товар прибуде на склад.
Кошик
Після того як ви вибрали товар, потрібно перейти в кошик, щоб оформити замовлення. Потрапити в кошик можна на сторінці товару чи в правому верхньому куті, натиснувши на значок кошика.
В кошику ще раз перевірте замовлення, після чого натисніть кнопку Оформити замовлення.
Оформлення замовлення
Щоб перейти безпосередньо до оформлення замовлення, скористайтеся одним із варіантів:
Зареєстрований користувач
Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті, введіть логін та пароль, щоб увійти в кабінет та оформити замовлення.
Купівля без реєстрації
Якщо ви хочете здійснити покупку без реєстрації, натисніть кнопку Купівля без реєстрації.
Перед вами відкриються дві форми. Перша - це форма для самовивозу. Якщо ви хочете забрати замовлення самостійно в одному з наших регіональних офісів, виберіть адресу та введіть потрібну контактну інформацію.
Реєстрація
Якщо ви хочете зареєструватися, натисніть кнопку Реєстрація. Перед вами відкриється форма. Обов’язково заповніть всі поля. Ця інформація буде використовуватися для оформлення вашого замовлення.
Для всіх клієнтів, які вперше зареєструвалися у нас на сайті, діє знижка 5% на перше замовлення. Щоб отримати знижку, зробіть замовлення впродовж 1 тижня з моменту реєстрації.
Після того як ви зареєструвалися, на вказану поштову адресу прийде лист. В ньому будуть зазначений ваш логін, а також посилання, по якому потрібно перейти на сайт для підтвердження реєстрації. Обов’язково скористайтеся посиланням, оскільки лише після цього ви зможете заходити зі своїм паролем у свій кабінет на сайті.
Не забудьте зайти в розділ Мої підписки та підписатися на отримання розсилок від інтернет-магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ.
Спосіб доставки
Отримати замовлення ви можете в одному з наших регіональних представництв (самовивіз) або скориставшись послугами компаній перевізників.
Самовивіз
Виберіть офіс у якому вам буде зручно отримати замовлення.
Заповніть контактну інформацію
Доставка перевізником
Заповніть контактну інформацію. Ці дані потрібні, що ми змогли відправити ваше замовлення.
Виберіть компанію-перевізника. Наприклад, Нова пошта.
Виберіть відділення в якому хочете отримати замовлення або кур'єрську доставку до дверей.
Оплата
Ми пропонуємо 5 способів оплати товару.
Найбільш популярними є:
Visa/Mastercard – це найшвидший та дешевий метод оплати. Більшість клієнтів використовують саме його.
Оплата на рахунок приватного підприємця в ПриватБанку. Цей метод дозволяє оплатити замовлення через касу банку або систему Приват24. Зверніть увагу! Оплата в Приват24 здійснюється через розділ "Оплата по Україні", а не "оплата на картку", оскільки це поточний, а не картковий рахунок. Після переказу грошей вам необхідно надати повну інформацію про оплату (точну суму, дату оплати) або прислати копію квитанції на електронну пошту sales@all-spares.ua.
Післяплата (Нова Пошта). Оплата здійснюється під час отримання товару на складі або за конкретною адресою за умови адресної доставки. Комісія за переказ сплачується покупцем. Розмір комісії залежить від служби доставки. Додатково сплачується послуга зворотної доставки коштів за тарифом транспортної компанії.
Коли замовлення вважається оформленим
Після внесення інформації про оплату та доставку потрібно підтвердити замовлення.
Ваше замовлення вважається оформленим успішно, якщо з’явився номер замовлення, а кошик спорожнів.
Переглянути перелік ваших замовлень, а також їх поточний статус, можна в закладці Мої замовлення та Історія замовлень.
Після того як ви оформили замовлення, наш менеджер зв’яжеться з вами для його підтвердження. Якщо вам не перетелефонували або ви вирішили зв’язатися з нами самостійно, скористайтеся послугою Зворотний дзвінок, завітайте в чат з продажів, напишіть нам на пошту або зателефонуйте за одним із номерів на сторінці Контакти.
Ми щиро сподіваємося, що ця стаття допоможе вам оформити замовлення на нашому сайті максимально зручно та швидко. Бажаємо приємних покупок в інтернет-магазині ВСІ ЗАПЧАСТИНИ!