Доставка
Служби доставки
- Нова ПоштаДоставка до 3 робочих днів, можливість доставки "до дверей". Якщо не забрати пакунок протягом 5 робочих днів після отримання повідомлення, він відправиться назад.
- Нова Пошта - післяплатаОплата після отримання товару у відділенні або за адресою доставки. Мінімальна вартість замовлення – 500 грн.
- Офіс в ДніпріВул. Князя Володимира Великого, 7. Графік роботи: Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб:10:00-14:00.
- Офіс в Івано-ФранківськуВул. Галицька, 41а (другий поверх). Графік роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00, Сб 10:00-14:00.
- Офіс в КиєвіВул. Ольжича 4, офіс 51. Графік роботи: Пн-Пт, 10:00-18:00 (17:00-18:00 - за домовленістю)
- Офіс в ОдесіВул. Успенська, 99. Графік роботи: Пн-Пт, 9:00-18:00, Сб 10:00-14:00.
- Офіс в ПолтавіВул. Тараса Шевченка, 54 (2 поверх, 5 кабінет). Графік роботи: Пн-Пт, 9:00-18:00, Сб 10:00-14:00.
- Офіс в РівномуВул. Соборна, 192д (БЦ «Ліон»). Графік роботи: Пн-Пт 9:00-18:00, Сб 10:00-14:00.
- Офіс у ЛьвовіВул. Б. Хмельницького, 219б. Графік роботи: Пн-Пт 9:00-18:00, Сб 10:00-14:00.
- УкрпоштаДоставка до 1 рабочого дня по місту, до 2 робочих днів по області, до 3 робочих днів між обласними центрами, до 4 робочих днів по Україні.
- Укрпошта - післяплатаОплата після отримання товару у відділенні Укрпошти. Мінімальна вартість замовлення – 500 грн.
- DHLРозрахунковий час доставки: від 3 до 5 днів. Максимальна вага: без обмежень.
Відстеження буде доступне на сайті служби DHL. - EMSРозрахунковий час доставки: від 7 до 20 днів залежно від країни призначення. Максимальна вага: до 10 кг.
Відстеження буде доступне на сайті поштової служби вашої країни. - iPostШвидка доставка кур'єром iPost до 2 годин, вартість доставки буде додано до вартості товару, для замовлень на суму понад 1000 грн – безкоштовно. Замовлення на доставку приймаються до 16:00, доставка можлива за умови отримання оплати за замовлення і наявності товару на складі в Києві (К).
- Meest ExpressДоставка до 2 робочих днів між обласними центрами і до 3 робочих днів по Україні, можливість адресної доставки "до дверей".
- UA International Post
Поштові служби
Інтернет-магазин ВСІ ЗАПЧАСТИНИ обслуговує клієнтів з усієї України. Для якісної роботи на ринку ми співпрацюємо з найбільш надійними та доступними кур’єрськими службами, які гарантують швидку та безпечну доставку замовлених товарів.
Час доставки
Згідно нашого графіку роботи, посилки відправляються з понеділка до п’ятницю. Замовлення, зроблені у вихідні та святкові дні, будуть оброблені на наступний робочий день.
Віртуальні продукти надаються впродовж 24 годин після отримання оплати.
На території України інтернет-магазин ВСІ ЗАПЧАСТИНИ має склади у Львові, Києві, Дніпрі та Харкові. Щоб заощадити час та гроші наших клієнтів, ми намагаємось доставляти товари з найближчого до покупця складу.
Оптимізація процесу доставки
Якщо замовлені товари знаходяться на різних складах, покупець може обрати одну з таких можливостей:
- заощадити час, оплативши доставку двох посилок з різних складів (у цьому випадку можна окремо вибрати службу доставки для відправлення з кожного складу);
- заощадити кошти, зачекавши кілька днів, поки ми сформуємо та відправимо замовлення одним пакетом з найближчого до вас складу.
Вартість доставки
Замовлення вартістю понад 4000 грн ми доставляємо безкоштовно (окрім міст, в яких доступна кур’єрська доставка, для якої діють окремі умови). Доставка здійснюється однією із запропонованих компаній з перевезення вантажів.
Для доставки кур'єром нашого магазину вартість буде вказана при виборі міста під час оформлення замовлення.
«Нова пошта» дає можливість оплачувати замовлення післяплатою. Вартість доставки та комісія розраховуються автоматично в процесі оформлення замовлення. Для цього вам потрібно вибрати в кошику службу доставки «Нова пошта» (післяплата). Увага! Комісія за переказ при оплаті післяплатою становить 2% від суми та її оплачує клієнт разом з вартістю товару та доставки при отриманні посилки у відділенні «Нова пошта».
Для деяких служб доставки вартість доставки не входить в ціну товару та розраховується згідно з тарифами вибраних служб («Нова пошта»). Ціна доставки залежить від сумарної ваги замовлених товарів. Вага кожного продукту вказується на сторінці з його описом.
При доставці поштовими службами на адресу (адресна доставка Склад-Двері) доставку оплачує отримувач, незалежно від суми замовлення.
Вибір служби доставки
Виберіть товар(и) в нашому магазині та додайте їх у кошик, натиснувши кнопку "Купити". Після цього потрібно заповнити інформацію для доставки та вибрати найзручнішу для вас поштову службу.
Просимо взяти до уваги, що більшість служб доставляють замовлення в свої місцеві представництва, звідки покупець повинен забрати свою посилку самостійно. Якщо ви проживаєте в невеликому населеному пункті, будь ласка, при оформленні замовлення вказуйте найближче до вас місто, в якому працює кур'єрська компанія, яку ви обрали для доставки (перелік таких міст є на офіційному сайті відповідної компанії).
Процедура доставки
Після отримання оплати ми відправимо вам замовлені товари поштовою службою, яку ви вказали під час оформлення замовлення. Наш менеджер повідомить вам електронною поштою контрольний номер поштового відправлення (номер квитанції про відправлення), з допомогою якого ви можете дізнатися про статус замовлення. Крім цього, подивитися номер відправлення можна в своєму обліковому записі на сайті ВСІ ЗАПЧАСТИНИ. Для цього потрібно зайти у розділ "Історія замовлень".
Ви можете звернутись до менеджера з продажу, щоб дізнатись додаткову інформацію: з якої причини затримується відправка замовлення, коли воно буде відправлене та коли очікується доставка замовлення і т.д. Щоб перевірити, чи прийшла посилка в пункт призначення, достатньо подзвонити до відповідного офісу поштової служби (телефони та адреси місцевих представництв компаній опубліковані на їхніх офіційних сайтах).
Важливе попередження
Поштова адреса покупця є найважливішим реквізитом в процесі опрацювання замовлення. Тому наполегливо рекомендуємо вам бути особливо уважними, заповнюючи поле адреси одержувача. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі кур’єрські служби вимагають певну додаткову інформацію про одержувача (наприклад, поштовий індекс, ім’я, по батькові, номер контактного телефону). Тому просимо васі заповнювати всі (навіть необов’язкові) поля. Якщо ви знайдете якісь неточності в реквізитах, негайно повідомте про це нашому менеджеру з продажів.
Зверніть увагу, що мінімальна сума замовлення становить 300 грн.
Ціна кур'єрської доставки залежить від вашого міста, детальніше тут.
Правила повернення пошкодженого товару
Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки поштового відправлення в разі, якщо транспортній компанії не вдалось доставити товар(и) після декількох спроб через відсутність одержувача за вказаною адресою.
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання посилки в офісі служби доставки! Ми не приймаємо претензії, якщо посилка була відкрита після того, як ви забрали її з офісу служби доставки та відкрили пізніше.
Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити наступне:
- скласти акт про пошкоджений товар та обов'язково зберегти копію акта та всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;
- сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и).
Зверніть увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за адресою, яку вказав клієнт. Наша гарантія не діє на товари пошкоджені під час доставки, оскільки це зона відповідальності транспортної компанії. Тому ретельно перевіряйте посилку при отриманні у присутності кур’єра. Наша компанія не несе відповідальності за дефекти в комплектації, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, звертайтесь безпосередньо до вашого кур’єра. Однак, візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній.
Детальніше про гарантії читайте в розділі Гарантійні умови інтернет-магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ.
Магазин ВСІ ЗАПЧАСТИНИ пропонує новий сервіс по роботі з рекламаціями, спрямований на пришвидшення вирішення питань заміни та повернення товару. Нова система дає можливість оформляти повернення не лише бракованих товарів, але й товарів належної якості, які вам не підійшли. Детальніша інформація на нашому сайті у статті Як правильно повернути товар.