Гарантія для категорії «Дилер»
Умови надання гарантії для дилерів
Гарантія магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ передбачає безкоштовний ремонт або заміну товару у межах гарантійного терміну. Вартість товару буде зарахована на баланс клієнта тільки у випадку відсутності товару.
Гарантія не покриває ризики пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому, при отриманні, просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом у присутності відповідальної особи компанії, яка здійснювала доставку. Гарантія не поширюється на деякі види запчастин, тому, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте у менеджерів наявність гарантії та гарантійні терміни на придбаний товар.
Гарантійні терміни для запчастин
Механічні елементи
Термін гарантії для клієнтів категорії "Дилер" становить 1 місяць з моменту отримання замовлення при умові, що запчастина не була ніде встановлена.
Перед встановленням запчастини необхідно:
- Уважно подивитись, чи немає тріщин, подряпин, потертості чи інших механічних дефектів;
- Перевірити склад елементів корпусу у зібраному стані.
- Є сліди встановлення, експлуатації, механічні та теплові пошкодження;
- Відсутні, пошкоджені чи повторно встановлені захисні плівки, покриття, наклейки, прокладки, адгезивні плівки;
- Закінчився термін гарантії.
- Перевірте, чи відповідає отримана деталь вашому замовленню;
- Уважно подивіться, чи немає тріщин або інших механічних дефектів;
- Перевірте справність деталі, не знімаючи захисних пломб, плівок чи покриттів.
- Наявні сліди експлуатації, механічні, теплові чи електричні пошкодження;
- Відсутні захисні плівки, штампи, упакування, наклейки, маркування, прокладки, адгезивні плівки, пошкоджені захисні пломби;
- Наявні сліди паяння;
- Внесені зміни у складові та конструкцію деталі;
- Закінчився термін гарантії.
- Перевірте, чи відповідає отримана деталь вашому замовленню;
- Уважно подивіться, чи немає тріщин або інших механічних дефектів;
- Виконайте необхідні дії по встановленню запчастини, перевірте справність деталі, не знімаючи захисних пломб, плівок чи покриттів.
- Наявні сліди експлуатації, механічні, теплові або електричні пошкодження;
- Відсутні захисні плівки, штампи, упакування, наклейки, маркування, прокладки, адгезивні плівки, пошкоджено захисні пломби;
- Внесено зміни у складові та конструкцію деталі;
- Закінчився термін гарантії.
- Повідомте відповідального працівника транспортної компанії і сфотографуйте пошкоджений товар(и) чи посилку(и);
- Складіть акт на пошкоджений товар(и)/посилку в кількості, зазначеній у товарній накладній, відповідно до процедури транспортної компанії;
- Не оплачуйте вартості доставки;
- Вимагайте від транспортної компанії компенсацію за пошкоджений товар або безкоштовне повернення товару відправнику згідно з процедурами, прийнятими у транспортній компанії.
- номер замовлення або видаткової накладної;
- код товару;
- детальну інформацію про дефект.
- упакуйте деталь належним чином, щоб запобігти пошкодженню при транспортуванні;
- вкладіть у посилку правильно заповнену форму рекламації і детальний опис дефекту.
- без оформленої заявки або попереднього узгодження з менеджером;
- посилки, які відправлено наложеним платежем;
- повернення без додаткового опису дефекту.
Гарантія не діє, якщо:
Електричні елементи, які можна встановити без паяння
Для клієнтів категорії дилер термін гарантії становить 3 місяці з моменту отримання замовлення і передбачений для усіх електромеханічних елементів, які підключаються з допомогою електромеханічних контактів. Такими елементами вважаються дисплеї, сенсорні екрани, шлейфи, клавіатурні плати, акумуляторні батареї, камери і т. д.
Перед встановленням:
Гарантія не поширюється на випадки, якщо:
Якщо дефект проявився лише після збору пристрою, а для цього вам довелось зняти внутрішні захисні плівки, ми можемо замінити цю деталь. Після того, як ви зняли запчастину з пристрою, необхідно встановити усі захисні плівки на місця і якнайшвидше створити заявку на повернення товару з описом проблеми, та повідомити менеджера, який приймав ваше замовлення. Такі заявки розглядаються індивідуально у кожному випадку.
Електричні елементи, які можна встановити, застосувавши будь-який метод паяння
Для категорії дилер термін гарантії становить 3 місяці з моменту отримання замовлення і передбачений для дисплеїв, сенсорних екранів, шлейфів і т.д, справність яких неможливо перевірити без паяння.
Перед встановленням деталей:
Гарантія не поширюється на випадки, якщо:
Зарядні пристрої, кабелі, гарнітури, адаптери, подовжувачі
Для діагностики справності пристрою відведено гарантійний термін тривалістю 14 календарних днів.
Мікросхеми, вібромотори, динаміки, дзвінки, антени, конектори, мікрофони, кнопки, джойстики, захисні плівки
Гарантія на такі елементи не надається.
Як виняток, можливо повернути деталі, якщо є статистика про наявність відмов.
Інструменти та обладнання
Як правило, термін гарантії становить 6 місяців з моменту відправлення клієнтові. Однак, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте у менеджерів наявність гарантії та гарантійні терміни на придбаний вами товар.
Гарантія поширюється виключно на апаратні складові виробу. До апаратних складових не відносяться кабелі живлення, акумуляторні батареї, насадки для паяльних станцій та фенів, вимірювальні щупи, нагрівальні елементи, витратні матеріали, програмне забезпечення тощо.
Правила повернення товару, пошкодженого при транспортуванні
Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження чи повернення посилки у разі, якщо транспортній компанії не вдалось доставити товар(и) після декількох спроб через відсутність одержувача за вказаною адресою.
Забираючи посилку, перевірте цілісність упакування і упакованого товару безпосередньо в офісі транспортної компанії.
Якщо ви помітили пошкоджене упакування або упакований товар, зробіть таке:
Зверніть увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару.
Наша гарантія не розповсюджується на товари, пошкоджені під час доставки, оскільки це зона відповідальності транспортної компанії. Тому ретельно перевіряйте посилку при отриманні в офісі транспортної компанії або у присутності кур’єра при доставці за адресою. Звірте вміст посилки з накладною.
Наша компанія не несе відповідальності за дефекти в комплектації, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку було втрачено транспортною компанією, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо.
Однак візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва напрямки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".
Правила повернення товару належної якості
Споживач може обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він його купив, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розмірами, або якщо він не може застосувати його за призначенням з інших причин.
Споживач може обміняти товар належної якості впродовж 14 днів, не враховуючи дня покупки. В такому випадку на баланс клієнта буде нарахована повна вартість товару відповідно до видаткової накладної. Допускається повернення товару в межах від 14 днів до місяця з дня покупки, але в такому випадку на баланс клієнта буде нарахована тільки вартість товару на момент повернення.
Споживач може обміняти товар належної якості впродовж 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо продавцем не встановлено тривалішого терміну. Заміна товару належної якості проводиться у випадку, якщо товар не був у вжитку, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також якщо є видаткова накладна, видана покупцю разом з товаром.Порядок та умови повернення і обміну
Щоб ваше звернення було опрацьоване в короткі терміни, вам необхідно на сайті зайти у розділ Мій обліковий запис, вибрати пункт Повернення товарів, заповнити відповідну форму Створити заявку на повернення.
Система запропонує вам вибрати зі списку товар, придбаний у нашому інтернет-магазині.
Обов’язково зазначте кількість товару та причину повернення.
Після внесення усіх позицій, які ви хочете повернути, натисніть кнопку "Надіслати заявку", і система надасть реєстраційний номер заявки на повернення.
Вкладіть цей номер в посилку з товаром, який повертаєте.
Після відправлення товару зайдіть у розділ Мій обліковий запис → Повернення товарів → Історія повернень.
Для того щоб ми легше та швидше ідентифікували вашу посилку, відкрийте заявку на повернення, впишіть службу доставки та трекінг-номер посилки, натисніть кнопку Зберегти.
Якщо ви помітили у заявці товар, який не підлягає поверненню, зверніться до менеджера, який приймав ваше замовлення, щоб з’ясувати, яким чином можна повернути товар.
Дізнайтесь детальнішу інформацію про повернення товару у статті
Як правильно повернути товар.
В разі повернення товарів, придбаних не через сайт, а напряму у менеджера, зверніться до менеджера і вкажіть такі дані:
Після цього менеджер надасть вам дані для відправки (ПІП, телефон одержувача, місто, номер складу). Ви можете надіслати посилку тільки за наявності усієї вищевказаної інформації.
Вимоги до відправки (до товару, який відправляється):
Після відправки сповістіть менеджера про відправку, вкажіть дату відправки та номер товарно-транспортної накладної. В разі прихованих дефектів для перевірки може знадобитись деякий час.
Не приймаються повернення:
Якщо у вас з’явились додаткові питання або пропозиції, ви завжди можете звернутись до наших менеджерів!