Легке повернення з Новою поштою!
Не підійшов товар? Тепер це не біда! Скористайтеся новою послугою від Нової пошти на сайті ВСІ ЗАПЧАСТИНИ - Легке повернення!
Зміст
- Що таке “Легке повернення”?
- Де можна замовити послугу?
- Умови повернення товару
- Яка вартість послуги?
- Звідки відбувається відправка?
- Як скористатися послугою?
Що таке “Легке повернення”?
Це швидкий та безкоштовний сервіс для повернення товару або частини товарів із замовлення назад продавцю після отримання посилки у Новій пошті. У рамках “Легке повернення” вам не потрібно вводити нові дані для відправки, адже товар буде повернуто автоматично на вказану адресу отримувача.
Де можна замовити послугу?
Повідомте нас про ваше повернення зручним для вас способом (звернення до клієнтської підтримки або створення заявки на сайті) та оформте безкоштовне повернення у мобільному застосунку або онлайн-кабінеті Нової пошти.
Умови повернення товару
- Після отримання пройшло не більше 14 днів;
- Товар запакований та усі гарантійні пломби збережені;
- Ви попередили та узгодили деталі повернення з нашим менеджером.
Яка вартість послуги?
Послуга “Легке повернення” безкоштовна для товарів з категорії документів або посилки до 30 кг протягом 14 днів після його отримання.
Звідки відбувається відправка?
Ви можете надіслати посилку будь-яким зручним для вас способом:
- Залишити у відповідній комірці поштомата
- Відправити посилку безпосередньо з відділення
Як скористатися послугою?
- Відкрийте ваш кабінет на сайті або застосунок Нової пошти.
- Увійдіть до розділу “Мої відправлення” та виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути.
- У рядку “Керувати посилкою” виберіть послугу «Легке повернення».
- Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку.
- За створеною накладною відправте посилку продавцю.
- Слідкуйте за статусом відправлення в мобільному додатку в розділі “Мої посилки”.

Продовжуйте свої покупки на нашому сайті та не переймайтеся про повернення з новою послугою від Нової пошти!