Гарантія

Умови надання гарантії

Гарантія магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ передбачає безкоштовну заміну товару протягом гарантійного терміну у межах наявних залишків на складах. В іншому разі рекламація буде надіслана виробнику, або ж вартість товару буде зараховано на баланс клієнта.

Гарантія не покриває ризики пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому, при отриманні, просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом у присутності відповідальної особи компанії, яка здійснювала доставку. Гарантія не поширюється на деякі види запчастин, тому, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте у менеджерів наявність гарантії та гарантійні терміни на придбаний товар.

Гарантійні терміни для запчастин

Механічні елементи

До механічних елементів відносяться: корпуси, передні панелі, рамки, клавіатури, середні частини, задні кришки, кришки батареї, декоративні панелі, скло, гвинти, поворотні механізми, слайдери, тримачі, заглушки, ковпачки джойстиків, кнопки і т.д.

Термін гарантії становить 1 місяць з моменту отримання замовлення за умови, що запчастина не була встановлена.

Перед встановленням запчастини необхідно:

  • уважно подивитись, чи немає тріщин, подряпин, потертості чи інших механічних дефектів;
  • перевірити склад елементів корпусу у зібраному стані.

Гарантія не поширюється на випадки, якщо:

  • Є сліди встановлення, експлуатації, механічні та теплові пошкодження;
  • Відсутні, пошкоджені чи повторно встановлені захисні плівки, покриття, наклейки, прокладки, адгезивні плівки;
  • Закінчився термін гарантії.

Електричні елементи, які можна встановити без паяння

Для усіх електромеханічних елементів, які підключаються з допомогою механічних контактів  передбачено термін гарантії тривалістю 1 місяць з моменту отримання замовлення. Такими елементами вважаються дисплеї, сенсорні екрани, шлейфи, клавіатурні плати, акумуляторні батареї, камери і т.д.

Перед встановленням:

  • Перевірте, чи відповідає отримана деталь вашому замовленню;
  • Уважно подивіться, чи немає тріщин або інших механічних дефектів;
  • Перевірте справність деталі, не знімаючи захисних пломб, плівок чи покриттів.

Гарантія не поширюється на випадки, якщо:

  • Наявні сліди експлуатації, механічні, теплові чи електричні пошкодження;
  • Відсутні захисні плівки, штампи, упакування, наклейки, маркування, прокладки, адгезивні плівки, пошкоджені захисні пломби;
  • Наявні сліди паяння;
  • Внесені зміни у складові та конструкцію деталі;
  • Закінчився термін гарантії.

Якщо дефект можливо було виявити лише після того, як ви зібрали пристрій, а для цього вам довелось зняти внутрішні захисні плівки, ми можемо замінити цю деталь. Після того, як ви зняли запчастину з пристрою, необхідно встановити усі захисні плівки на місця і якнайшвидше створити заявку на повернення товару з описом проблеми, та повідомити менеджера, який приймав ваше замовлення. Такі заявки розглядаються індивідуально у кожному випадку.

Електричні елементи, які можна встановити, застосувавши будь-який метод паяння

Для дисплеїв, сенсорних екранів, шлейфів і т.д, справність яких неможливо перевірити без паяння, термін гарантії становить 1 місяць з моменту отримання замовлення.

Перед встановленням деталей:

  • Перевірте, чи відповідає отримана деталь вашому замовленню;
  • Уважно подивіться, чи немає тріщин або інших механічних дефектів;
  • Виконайте необхідні дії по встановленню запчастини, перевірте справність деталі, не знімаючи захисних пломб, плівок чи покриттів.

Гарантія не поширюється на випадки, якщо:

  • Наявні сліди експлуатації, механічні, теплові або електричні пошкодження;
  • Відсутні захисні плівки, штампи, упакування, наклейки, маркування, прокладки, адгезивні плівки, пошкоджено захисні пломби;
  • Внесено зміни у складові та конструкцію деталі;
  • Закінчився термін гарантії.

Зарядні пристрої, кабелі, гарнітури, адаптери, подовжувачі

Для діагностики справності пристрою відведено гарантійний термін тривалістю 3 календарні дні.

Мікросхеми, вібромотори, динаміки, дзвінки, антени, конектори, мікрофони, кнопки, джойстики, захисні плівки

Гарантія на такі елементи не надається.
Як виняток, можливо повернути деталі, якщо є статистика про наявність відмов.

Інструменти та обладнання

Як правило, термін гарантії становить 6 місяців з моменту відправлення клієнтові. Однак, щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уточнюйте у менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на придбаний вами товар.

Гарантія поширюється виключно на апаратні складові виробу. До апаратних складових не відносяться кабелі живлення, акумуляторні батареї, насадки для паяльних станцій та фенів, вимірювальні щупи, нагрівальні елементи, витратні матеріали, програмне забезпечення тощо.

Обладнання для ремонту дисплейного модуля

Гарантійний термін на товари з категорії "Обладнання для ремонту дисплейного модуля" становить 6 місяців з моменту відправки товару клієнтові.
Гарантія діє лише на апаратні складові виробу.

Правила повернення товару, пошкодженого при транспортуванні

Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження чи повернення посилки у разі, якщо транспортній компанії не вдалось доставити товар(и) після декількох спроб через відсутність одержувача за вказаною адресою.

Забираючи посилку, перевірте цілісність упакування і упакованого товару безпосередньо в офісі транспортної компанії.

Якщо ви помітили пошкоджене упакування або упакований товар, зробіть таке:

  • Повідомте відповідального працівника транспортної компанії і сфотографуйте пошкоджений товар(и) чи посилку(и);
  • Складіть акт на пошкоджений товар(и)/посилку в кількості, зазначеній у товарній накладній, відповідно до процедури транспортної компанії;
  • Не оплачуйте вартості доставки;
  • Вимагайте від транспортної компанії компенсацію за пошкоджений товар або безкоштовне повернення товару відправнику згідно з процедурами, прийнятими у транспортній компанії.

Зверніть увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару.

Наша гарантія не розповсюджується на товари, пошкоджені під час доставки, оскільки це зона відповідальності транспортної компанії. Тому ретельно перевіряйте посилку при отриманні в офісі транспортної компанії або у присутності кур’єра при доставці за адресою. Звірте вміст посилки з накладною.

Наша компанія не несе відповідальності за дефекти в комплектації, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку було втрачено транспортною компанією, ви повинні висувати претензію їй безпосередньо.

Однак візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) в обидва напрямки (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар з гарантійною наклейкою "Tested".

Правила повернення товару належної якості

Споживач може обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він його купив, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розмірами, або якщо він не може застосувати його за призначенням з інших причин.

Споживач може обміняти товар належної якості впродовж 14-ти днів, не враховуючи дня покупки, якщо продавцем не встановлено тривалішого терміну.

Заміна товару належної якості проводиться у випадку, якщо товар не був у вжитку, збережений товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також якщо є видаткова накладна, видана покупцю разом з товаром.

Порядок та умови повернення і обміну

Щоб ваше звернення було опрацьоване в короткі терміни, вам необхідно на сайті зайти у розділ Мій обліковий запис, вибрати пункт Повернення товарів, заповнити відповідну форму Створити заявку на повернення.
Система запропонує вам вибрати зі списку товар, придбаний у нашому інтернет-магазині.
Обов’язково зазначте кількість товару та причину повернення.
Після внесення усіх позицій, які ви хочете повернути, натисніть кнопку "Надіслати заявку", і система надасть реєстраційний номер заявки на повернення.

Вкладіть цей номер в посилку з товаром, який повертаєте.
Після відправлення товару зайдіть у розділ Мій обліковий запис → Повернення товарів → Історія повернень.

Для того щоб ми легше та швидше ідентифікували вашу посилку, відкрийте заявку на повернення, впишіть службу доставки та трекінг-номер посилки, натисніть кнопку Зберегти.

Якщо ви помітили у заявці товар, який не підлягає поверненню, зверніться до менеджера, який приймав ваше замовлення, щоб з’ясувати, яким чином можна повернути товар.
Більше деталей про повернення товару можна дізнатись у розділі статті Як правильно повернути товар.

В разі повернення товарів, придбаних не через сайт, а напряму у менеджера, зверніться до менеджера і вкажіть такі дані:

  • номер замовлення або видаткової накладної;
  • код товару;
  • детальну інформацію про дефект.

Після цього менеджер надасть вам дані для відправки (ПІП, телефон одержувача, місто, номер складу). Ви можете надіслати посилку тільки за наявності усієї вищевказаної інформації.

Увага! Всі заявки на повернення товарів розглядаються до 14 днів. Якщо ви вибрали повернення коштів на ваш банківський рахунок, їх зарахування триває від 3 до 5 днів після присвоєння статусу "прийнято" для вашої заявки.

Вимоги до відправки (до товару, який відправляється):

  • упакуйте деталь  належним чином, щоб запобігти пошкодженню при транспортуванні;
  • вкладіть у посилку правильно заповнену форму рекламації і детальний опис дефекту;

Після відправки сповістіть менеджера про відправку, вкажіть дату відправки та номер товарно-транспортної накладної. В разі прихованих дефектів для перевірки може знадобитись деякий час.

Не приймаються повернення:

  • без оформленої заявки або попереднього узгодження з менеджером;
  • посилки, які відправлено наложеним платежем;
  • повернення без додаткового опису дефекту.

Для дилерів діють спеціальні умови надання гарантії.
Якщо у вас з’явились додаткові питання або пропозиції, ви завжди можете звернутись до наших менеджерів!


 
Чат з продажу
sales@all-spares.ua
Мобільна версія
Українська
Темним підсвічуванням виділені склади, на яких є товар.
К - Наявність товарів на складі Київ
Л - Наявність товарів на складі Львів
Х - Наявність товарів на складі Харків
Д - Наявність товарів на складі Дніпро
+7Russian Federation, The+20Єгипет+967Ємен+972Ізраїль+62Індонезія+91Індія+964Ірак+98Іран+353Ірландія+354Ісландія+34Іспанія+39Італія+61Австралія+43Австрія+994Азербайджан+358Аландські острови+355Албанія+213Алжир+244Ангола+1264Ангілья+376Андорра+672Антарктида+1268Антигуа+54Аргентина+297Аруба+93Афганістан+1242Багамські острови+880Бангладеш+1246Барбадос+973Бахрейн+32Бельгія+501Беліз+229Бенін+225Берег Слонової Кості+1441Бермудські острови+359Болгарія+591Болівія+387Боснія і Герцеговина+267Ботсвана+55Бразилія+246Британська територія в Індійському океані+673Бруней+226Буркіна-Фасо+257Бурунді+975Бутан+375Білорусь+84В'єтнам+678Вануату+379Ватикан+44Велика Британія+58Венесуела+681Волліс і Футуна+1284Віргінські острови (Брит.)+1340Віргінські острови (США)+374Вірменія+241Габон+220Гамбія+233Гана+592Гаяна (Брит.)+509Гаїті+590Гваделупа+502Гватемала+224Гвінея+245Гвінея-Бісау+44Гернсі+504Гондурас+852Гонконг+1473Гренада+299Гренландія+30Греція+995Грузія+1671Гуам+350Гібралтар+45Данія+44Джерсі+253Джибуті+1767Домініка+1829Домініканська Республіка+593Еквадор+240Екваторіальна Гвінея+291Еритрея+372Естонія+251Ефіопія+260Замбія+212Західна Сахара+699Зовнішні малі острови (США)+263Зімбабве+962Йорданія+238Кабо-Верде+77Казахстан+1345Кайман+855Камбоджа+237Камерун+1Канада+34Канарські острови+974Катар+254Кенія+996Киргизстан+86Китай+61Кокосові острови+57Колумбія+269Коморські острови+242Конго+243Конго ДР+850Корея (КНДР)+381Косово+506Коста Ріка+53Куба+965Кувейт+357Кіпр+686Кірибаті+856Лаос+371Латвія+266Лесото+370Литва+352Люксембург+231Ліберія+961Ліван+218Лівія+423Ліхтенштейн+95М'янма+230Маврикій+222Мавританія+261Мадагаскар+262Майотта+853Макао+389Македонія, Республіка+265Малаві+60Малайзія+960Мальдівські острови+356Мальта+223Малі+212Марокко+596Мартиніка+692Маршаллові острови+52Мексика+258Мозамбік+373Молдова+377Монако+976Монголія+1664Монтсеррат+691Мікронезія+264Намбія+674Науру+977Непал+64Нова Зеландія+687Нова Каледонія+47Норвегія+227Нігер+234Нігерія+31Нідерланди+599Нідерландські Антильські острови+599Нідерландські Антильські острови (Бонайре)+599Нідерландські Антильські острови (Кюрасао)+505Нікарагуа+49Німеччина+683Ніуе+971ОАЕ+968Оман+682Острови Кука+55Острів Буве+44Острів Мен+672Острів Норфолк+61Острів Різдва+590Острів Святого Мартіна+290Острів Святої Єлени+0Острів Херд і Острова Макдональд+27ПАР+92Пакистан+680Палау+970Палестина+507Панама+675Папуа-Нова Гвінея+595Парагвай+51Перу+48Польща+351Португалія+1787Пуерто-Рико+500Південна Джорджія та Південні Сандвічеві острови+64Піткерн+82Республіка Корея+262Реюньйон+250Руанда+40Румунія+1США+503Сальвадор+685Самоа+378Сан-Маріно+239Сан-Томе і Прінсіпі+966Саудівська Аравія+268Свазіленд+248Сейшельські острови+590Сен-Бартелемі+508Сен-П'єр і Мікелон+221Сенегал+1784Сент-Вінсент+1869Сент-Кіттс+1758Сент-Люсія+381Сербія+963Сирія+421Словаччина+386Словенія+677Соломонові острови+252Сомалі+249Судан+597Суринам+1684Східне Самоа (США)+670Східний Тимор+1670Східні Маріанські острови+1670Східні Маріанські острови (Сайпан)+232Сьєрра-Леоне+65Сінгапур+992Таджикистан+886Тайвань+255Танзанія+66Таїланд+689Таїті+1649Теркс і Кайкос+228Того+690Токелау+676Тонга+1868Триніда і Тобаго+688Тувалу+216Туніс+90Туреччина+993Туркменістан+256Уганда+36Угорщина+998Узбекистан+380Україна+598Уругвай+298Фарерські острови+500Фолклендські острови+594Французька Гвіана+1689Французькі Південні і Антарктичні Території+33Франція+679Фіджі+63Філліпіни+358Фінляндія+385Хорватія+236Центрально-Африканська республіка+235Чад+420Чехія+56Чилі+382Чорногорія+41Швейцарія+46Швеція+47Шпіцберген і Ян-Маєн+94Шрі Ланка+1876Ямайка+81Японія