Доставка

Поштові служби

Інтернет-магазин ВСІ ЗАПЧАСТИНИ обслуговує клієнтів з усієї України. Для якісної роботи на ринку ми співпрацюємо з найбільш надійними та доступними кур’єрськими службами, які гарантують швидку та безпечну доставку замовлених товарів.

Нова пошта Нова пошта
Доставка до 3 робочих днів, понад 2400 відділень, можливість доставки "до дверей", лідер експрес-доставки в Україні. Регіональні відділення.
Зверніть увагу! Якщо клієнт не забирає пакунок протягом 5 робочих днів після отримання SMS-повідомлення, він автоматично відправляється назад.
Ін Тайм Ін Тайм
Доставка до 3 робочих днів, понад 650 відділень, можливість доставки "до дверей", можливість оплати післяплатою. Регіональні представництва.
Укрпошта Укрпошта
Доставка до 7 робочих днів, понад 15000 відділень, відправки здійснюються на наступний день після отримання оплати за замовлення.

Якщо ці поштові служби не діють у вашому місті або ви хочете скористатися іншою службою, якої немає в переліку, зверніться до наших менеджерів з продажу. Ми зробимо все можливе, щоб запропонувати вам альтернативний варіант доставки.

Для вибору способу доставки «Нова пошта» (Післяплата) сума замовлення повинна становити не менше 300 грн.

Кур'єрська доставка

Клієнти з Києва, Харкова, Дніпра та Львова можуть замовити доставку придбаного товару кур'єром прямо "до дверей" майстерні чи офісу (без занесення товару в житлові приміщення, промислові зони, прохідні і т.д.).

Відвантаження товару здійснюється в день замовлення або на наступний робочий день, в залежності від того, коли ви зробили замовлення. Деталі та вартість з’ясовуйте у менеджера.

Час доставки

Згідно нашого графіку роботи, посилки відправляються з понеділка до п’ятницю. Замовлення, зроблені у вихідні та святкові дні, будуть оброблені на наступний робочий день.

Віртуальні продукти надаються впродовж 24 годин після отримання оплати.

На території України інтернет-магазин ВСІ ЗАПЧАСТИНИ має склади у Львові, Києві, Дніпрі та Харкові. Щоб заощадити час та гроші наших клієнтів, ми намагаємось доставляти товари з найближчого до покупця складу.

Оптимізація процесу доставки

Якщо замовлені товари знаходяться на різних складах, покупець може обрати одну з таких можливостей:

  • заощадити час, оплативши доставку двох посилок з різних складів (у цьому випадку можна окремо вибрати службу доставки для відправлення з кожного складу);
  • заощадити кошти, зачекавши кілька днів, поки ми сформуємо та відправимо замовлення одним пакетом з найближчого до вас складу.
У будь-якому випадку ви можете узгодити це питання з менеджером.

Вартість доставки

Для деяких кур'єрських служб вартість доставки не входить в ціну товару та розраховується згідно тарифів вибраних кур'єрських служб («Нова пошта», «Ін-Тайм»). Ціна доставки залежить від сумарної ваги замовлених товарів. Вага кожного продукту вказується на сторінці з його описом.

Замовлення вартістю понад 2500 грн, ми доставляємо безкоштовно (окрім міст, в яких доступна кур’єрська доставка, умови якої зазначені вище). Доставка здійснюється однією із запропонованих компаній з перевезення вантажів.

Зверніть увагу, що при виборі служби доставки «Укрпошта» вартість доставки розраховується автоматично в процесі оформлення замовлення.

Інтернет-магазин ВСІ ЗАПЧАСТИНИ співпрацює зі службою «Нова пошта», яка надає нашим покупцям можливість оплачувати замовлення післяплатою. Вартість доставки та комісія розраховуються автоматично в процесі оформлення замовлення. Для цього вам потрібно вибрати в кошику службу доставки «Нова пошта» (післяплата). Увага! Комісія за переказ при оплаті післяплатою становить 2% від суми та її оплачує клієнт разом з вартістю товару та доставки при отриманні посилки у відділенні «Нова пошта».

Вибір служби доставки

Виберіть товар(и) в нашому магазині та додайте їх у кошик, натиснувши кнопку "Купити". Після цього потрібно заповнити інформацію для доставки та вибрати найзручнішу для вас поштову службу.

Просимо взяти до уваги, що більшість служб доставляють замовлення в свої місцеві представництва, звідки покупець повинен забрати свою посилку самостійно. Якщо ви проживаєте в невеликому населеному пункті, будь ласка, при оформленні замовлення вказуйте найближче до вас місто, в якому працює кур'єрська компанія, яку ви обрали для доставки (перелік таких міст є на офіційному сайті відповідної компанії).

Процедура доставки

Після отримання оплати ми відправимо вам замовлені товари поштовою службою, яку ви вказали під час оформлення замовлення. Наш менеджер повідомить вам електронною поштою контрольний номер поштового відправлення (номер квитанції про відправлення), з допомогою якого ви можете дізнатися про статус замовлення. Крім цього, подивитися номер відправлення можна в своєму обліковому записі на сайті ВСІ ЗАПЧАСТИНИ. Для цього потрібно зайти у розділ "Історія замовлень".

Ви можете звернутись до менеджера з продажу, щоб дізнатись додаткову інформацію: з якої причини затримується відправка замовлення, коли воно буде відправлене та коли очікується доставка замовлення і т.д. Щоб перевірити, чи прийшла посилка в пункт призначення, достатньо подзвонити до відповідного офісу поштової служби (телефони та адреси місцевих представництв компаній опубліковані на їхніх офіційних сайтах).

Важливе попередження

Поштова адреса покупця є найважливішим реквізитом в процесі опрацювання замовлення. Тому наполегливо рекомендуємо вам бути особливо уважними, заповнюючи поле адреси одержувача. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі кур’єрські служби вимагають певну додаткову інформацію про одержувача (наприклад, поштовий індекс, ім’я, по батькові, номер контактного телефону). Тому просимо васі заповнювати всі (навіть необов’язкові) поля. Якщо ви знайдете якісь неточності в реквізитах, негайно повідомте про це нашому менеджеру з продажів.

Зверніть увагу, що мінімальна сума замовлення становить 100 грн.

Правила повернення пошкодженого товару

Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки поштового відправлення в разі, якщо транспортній компанії не вдалось доставити товар(и) після декількох спроб через відсутність одержувача за вказаною адресою.

Обов'язково перевіряйте товар під час отримання посилки в офісі служби доставки! Ми не приймаємо претензії, якщо посилка була відкрита після того, як ви забрали її з офісу служби доставки та відкрили пізніше.

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити наступне:

  1. скласти акт про пошкоджений товар та обов'язково зберегти копію акта та всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;
  2. сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и).

Зверніть увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за адресою, яку вказав клієнт. Наша гарантія не діє на товари пошкоджені під час доставки, оскільки це зона відповідальності транспортної компанії. Тому ретельно перевіряйте посилку при отриманні у присутності кур’єра. Наша компанія не несе відповідальності за дефекти в комплектації, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, звертайтесь безпосередньо до вашого кур’єра. Однак, візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній.


Детальніше про гарантії читайте в розділі Гарантійні умови інтернет-магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ.

Магазин ВСІ ЗАПЧАСТИНИ пропонує новий сервіс по роботі з рекламаціями, спрямований на пришвидшення вирішення питань заміни та повернення товару. Нова система дає можливість оформляти повернення не лише бракованих товарів, але й товарів належної якості, які вам не підійшли. Детальніша інформація на нашому сайті у статті Як правильно повернути товар.


 
Чат з продажу
sales@all-spares.ua
Мобільна версія
Українська
Темним підсвічуванням виділені склади, на яких є товар.
К - Наявність товарів на складі Київ
Л - Наявність товарів на складі Львів
Х - Наявність товарів на складі Харків
Д - Наявність товарів на складі Дніпро