Загальні запитання

Цей розділ містить відповіді на запитання, які можуть цікавити клієнтів магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ. Якщо ви не знайдете відповіді на запитання, яке вас цікавить, будь ласка, пишіть нам на електронну адресу: sales@all-spares.ua, або відвідайте наш Чат з продажу.

  1. Як зареєструватись на сайті?

  2. Чому не приходить лист про підтвердження реєстрації?

  3. Чому на складі немає товару, який я замовив? Що робити?

  4. У мене виникають проблеми з логіном на сайт. Що робити?

  5. Що таке відображення товарів Детально та Список?

  6. Що таке "Список побажань"?

  7. Що таке "Історія замовлень"?

  8. Що таке "Мій баланс"?

  9. Що таке "Мої шаблони замовлень"?

  10. Що таке "Мої підписки"?

  11. Як дізнатись, чи є в наявності товар (значення кнопок "Придбати", "Замовити", "Повідомити про наявність")?

  12. Як замовити товар, якого немає у наявності (які умови такого замовлення)?

  13. Як оформити замовлення, щоб його можна було оплатити при отриманні?

  14. Які терміни доставки товару при умові його наявності чи відсутності на території України?

  15. Чому у листі повідомленні вказано, що потрібно оплатити замовлення впродовж 4 днів, якщо попередньо було вибрано метод оплати "Післяплата"?

  16. Як я дізнаюсь, що моє замовлення вже відправлено?

  17. Я зробив та оплатив замовлення, що тепер?

  18. Чи можна оплатити замовлення карткою?

  19. Де вказати номер складу транспортної компанії?

  20. Яка вартість доставки?

  21. Який у вас робочий графік?

  22. Чи є у вас знижки?

  23. Куди надходить замовлення?

  24. Коли буде надіслано оплачене замовлення?

  25. Як купити?

1. Як зареєструватись на сайті?

Будь ласка, зайдіть на сторінку реєстрації (або натисніть пункт Зареєструватися у верхньому правому куті сторінки) та заповніть форму реєстрації: ваш e-mail, ім'я, прізвище та пароль. Зверніть увагу, що при реєстрації необхідна верифікація адреси електронної пошти. На вказану адресу електронної пошти надійде лист для підтвердження реєстрації. Для верифікації потрібно перейти за вказаним у листі посиланням.

2. Чому не приходить лист про підтвердження реєстрації?

Найчастіше це трапляється, якщо ви ввели неіснуючу адресу електронної пошти. Тому будьте уважні при введенні адреси e-mail! Система надішле вам підтвердження про реєстрацію. Якщо ж його немає, значить щось було зроблено неправильно. Спробуйте зареєструватись ще раз. Увага: Якщо при реєстрації ви використовуєте адреси безкоштовних поштових служб таких як:  Gmail, Yahoo!, Hotmail, Mail.ru тощо, лист-підтвердження може потрапити у папку зі спамом! Якщо листа-підтвердження немає і у папці зі спамом, зверніться до нас зручним для вас способом.

3. Чому на складі немає товару, який я замовив? Що робити?

Після оплати змінюється статус замовлення і товари резервують. Товари потрапляють до резерву у трьох випадках:

  1. Коли ви надішлете інформацію про оплату замовлення (номер переказу для систем оплати) або лист про підтвердження оплати (оплата безготівковим розрахунком), наші менеджери з продажу виставлять замовленню статус "В очікування оплати";
  2. Якщо ви хочете продовжити термін замовлення, щоб оплатити його не відразу, а протягом декількох днів, статус замовлення змінюємо на "Prolonged";
  3. Статус"Оплачено" ставить резерв на замовлені товари. Повідомте нам, який спосіб оплати є для вас найзручнішим. Якщо на складі обмежена кількість товарів, то резерв ставиться на той товар, на який надійшла оплата в першу чергу.  Наприклад, якщо хтось  швидше від вас оплатив замовлення  на товар , що присутній  і у вашому замовленні,  то ваш товар не потрапить до резерву, якщо на складі недостатня кількість даного товару.

Щойно оплатите замовлення, відразу надішліть нам необхідну інформацію про оплату або лист з підтвердженням про оплату (оплата безготівковим розрахунком).

Якщо ви не готові одразу оплатити замовлення, але впевнені, що оплатите його протягом наступних декількох днів, ви можете продовжити термін дії вашого замовлення самостійно. Ми не рекомендуємо цей метод, але в окремих випадках його можна застосувати. Будь ласка, виставляйте статус Prolonged тільки тоді, коли ви впевнені, що оплатите замовлення найближчим часом. Статус Prolonged може зберігатися не більше 4 днів.

Якщо ви оплатили замовлення, а товару, вказаного у замовленні, не залишилось на складі, ми повідомимо вас у письмовій формі. Ви можете вибрати будь-який інший товар на цю ж суму або оплачена сума перейде на ваш баланс і враховуватиметься під час наступного оформлення замовлення. Ви  також можете зачекати, доки товар з’явиться на складі і ми зможемо відіслати вам повністю все замовлення.

4. У мене виникають проблеми з логіном на сайт. Що робити?

Адреса електронної пошти, введена під час реєстрації, використовується як логін для входу на сайт. Зверніть увагу, що при реєстрації необхідна верифікація адреси електронної пошти. Лист для підтвердження має прийти на адресу електронної пошти, яку ви вказали. Для верифікації потрібно перейти за вказаним у листі посиланням.  Якщо ви переконались у правильності логіна і пароля, та все ще не можете з якоїсь причини увійти на сайт, будь ласка,  напишіть нам на електронну пошту, описавши проблему та вказавши точну сторінку, на якій ця проблема виникла.

5. Що таке відображення товарів Детально та Список?

Ця функція дозволяє вибрати найзручніше для вас відображення  товарів. Якщо скористаєтесь кнопкою "Детально" для відображення товарів, то побачите фото та вагу товару, його наявність на складах України, чи знаходиться цей товар у переліку вибраних товарів, зможете додати його до цього переліку, дізнаєтесь ціну на одиницю товару, а також побачите табличку зі змінами цін в залежності від кількості замовлення однієї позиції. (рис. 1).

Відображення товарів

При виборі відображення товарів "Список" перелік стає схожим на прайс-лист, що дозволяє швидко та зручно оформити велике замовлення на сайті. Також ви зможете побачити наступну інформацію: чи знаходиться цей товар в переліку вибраних товарів, зможете додати його до цього переліку,  дізнатись його роздрібну ціну, вашу ціну (ціна, яка відповідає наданій вам ціновій колонці), наявність товару на складах України,  а також приблизний залишок цього товару на наших складах. (рис. 2)

Оптовое представление

6. Що таке "Список побажань"?

Щоб скористатись функцією Список побажань, вам необхідно зареєструватись на нашому сайті. Якщо ви вже зареєстровані, то увійдіть під вашим логіном. Список побажань дозволяє стежити за товарами, які вас зацікавили, дізнаватись про появу їх на складі або про зміну їх ціни. Щоб додати товар у Список побажань, натисніть на зірочку навпроти найменування товару. Зелена зірочка означає, що товар додано до списку, сіра – товар не було додано до списку. (рис. 3)

Список побажань

Щоб переглянути ваш список побажань, натисніть на кнопку "Список побажань" біля зірочки при відображенні товарів у роздріб. При відображенні товарів, що продаються  гуртом натиснути слово "Список побажань" у назві колонки або зайти в "Мій обліковий запис" і натиснути "Список побажань" (рис. 4)

Обране

Далі ви потрапите до переліку вибраних товарів (рис. 5).

Історія замовлень

7. Що таке "Історія замовлень"?

Зайшовши у розділ "Мій обліковий запис", ви можете побачити всю історію замовлень, які ви зробили на сайті ВСІ ЗАПЧАСТИНИ. Для цього потрібно натиснути на вкладку "Історія замовлень". На моніторі з’явиться перелік ваших замовлень з наданими їм статусами. Кожне з цих замовлень можна повторити або зробити шаблонним, натиснувши на відповідні посилання.

Історія замовлень

8. Що таке "Мій баланс"?

"Мій баланс"  дозволяє вам побачити всю історію ваших покупок, платежів та повернень товару. Для цього потрібно натиснути  "Мій баланс" у розділі "Мій обліковий запис".  Ви потрапите на сторінку,  на якій побачите перелік всіх операцій, пов’язаних з вашими покупками в інтернет-магазині ВСІ ЗАПЧАСТИНИ.

9. Що таке "Шаблони моїх замовлень"?

Щоб створити шаблонне замовлення, необхідно зайти в  "Історію замовлень", що знаходиться у розділі "Мій обліковий запис" та  натиснути "Зробити шаблоном" навпроти замовлення,  яке ви хочете зробити шаблонним.  Далі потрібно ввести назву шаблону та натиснути "Зберегти шаблон".

Шаблони мої замовлень

Щоб побачити створені шаблони, перейдіть в "Шаблони моїх замовлень". Щоб на основі шаблону створити замовлення, натисніть на кнопку "Повторити" навпроти потрібного вам шаблону.

Шаблони моїх замовлень

10. Що таке "Мої підписки"?

Зареєстровані користувачі можуть підписатись на отримання розсилки про цікаві для них групи товарів на сторінці "Реєстрацію завершено", на яку користувачі потрапляють при підтвердженні адреси електронної пошти. Також ця опція доступна на сторінці "Мої підписки" в особистому кабінеті користувача.

11. Як дізнатись, чи є в наявності товар (значення кнопок "Придбати", "Замовити", "Повідомити про наявність")?

Кнопка "Придбати" повідомляє про наявність товару на складі та можливості його придбання.
Кнопка "Замовити" означає, що товару немає в наявності, але ви можете додати його в попередні замовлення, а ми постараємось замовити потрібний вам товар.  Коли товар з’явиться на складі, то у закладці  попередніх замовлень з’явиться вся необхідна інформація.
Кнопка "Повідомити про наявність" означає,  що товару немає в наявності. Коли він з’явиться, вам надійде лист-сповіщення на вказану електронну адресу.

12. Як замовити товар, якого немає у наявності (які умови такого замовлення)?

Якщо товару немає у наявності, ви можете його замовити, а ми постараємось доставити на склад необхідний вам товар. Ми не гарантуємо термінів виконання замовлення, а також виконання такого замовлення. Якщо товар з’явиться, інформація про це буде доступною у вашій закладці "попередні замовлення", а також з вами зв’яжеться менеджер.

13. Як оформити замовлення з оплатою при отриманні товару?

При виборі служб "Нова Пошта", "Ін-Тайм", "Автолюкс"  необхідно вибрати метод оплати "Післяплата".

14. Які терміни доставки товару при умові його наявності чи відсутності на території України?

Якщо товар знаходиться на території України, термін доставки складає 2-4 робочих дні від моменту оформлення замовлення. При відсутності товару в Україні, термін доставки становитиме  близько 3 тижнів.

15. Чому у листі повідомленні вказано, що потрібно оплатити замовлення впродовж 4 днів, якщо попередньо було вибрано метод оплати "Післяплата"?

Ця інформація не стосується замовлень з методом оплати "Післяплата". Такий лист приходить автоматично усім клієнтам після оформлення замовлення.

16. Як я дізнаюсь, що моє замовлення вже відправлено?

В день відправлення замовлення на вказану електронну адресу прийде повідомлення про відправку, а також ви отримаєте SMS-повідомлення з номером транспортної декларації на вказаний у замовленні номер телефону. Ви можете дізнатись статус вашого замовлення в обліковому записі на сайті. 

17. Я зробив і оплатив замовлення, що тепер?

Після здійснення замовлення потрібно підтвердити оплату. Для підтвердження оплати потрібно вказати номер та суму замовлення, а також можете прислати відскановану форму квитанції (це необов’язково,  але може пришвидшити процес відправки). Це можна зробити в чаті або зателефонувавши за вказаними номерами телефонів:

0 98 029-5010 – мобільний Київстар
0 50 029-5010 – мобільний МТС
0 63 029-5010 – мобільний Life
0 800 306 006 – безкоштовні дзвінки зі стаціонарних телефонів

18. Чи можна оплатити замовлення карткою?

На жаль, ні. Ви можете оплатити замовлення використовуючи розрахунковий рахунок через касу або систему Приват24.

19. Де вказати номер складу транспортної компанії?

При оформленні замовлення номер складу транспортної компанії потрібно вказати у полі  "адреса", "коментарі" або вказати при підтвердженні замовлення.

20. Скільки коштує доставка товару?

Доставка товару в найближчі офіси в Києві, Львові, Харкові та Дніпропетровську – безкоштовна. Якщо потрібні додаткові послуги транспортної компанії, доставка коштуватиме відповідно до тарифів обраної транспортної компанії. Зверніть увагу! Доставка буде безкоштовною, якщо ви придбаєте товар на суму вказану на сайті.

21. Який у вас робочий графік?

Ми працюємо з понеділка до п’ятниці з 9.00 до 18.00 та в суботу з 10.00 до 14.00. Неділя – вихідний.

22. Чи є у вас знижки?

На сайті ВСІ ЗАПЧАСТИНИ по замовчуванню вказані роздрібні ціни. Якщо ваш оборот за місяць становить еквівалент понад 500 у.о , або ви працюєте у сервісному центрі, що займається ремонтом цифрової техніки, чи ви  приватний підприємець, що займається ремонтом цифрової техніки, ви автоматично здійснюєте покупку за дрібнооптовими цінами. Щоб отримати категорію Гурт, вам потрібно купувати в нас товари на суму еквівалентну понад 1500 у.о на місяць. Якщо хочете стати нашим дилером, зв’яжіться з менеджером,  щоб отримати детальнішу інформацію.



Система знижок на ВСІ ЗАПЧАСТИНИ
Роздріб Дрібний гурт Гурт Дилер
0-499 у.о. 500 - 1499 у.о. 1500 - 4499 у.о. 4500+ у.о.
0% до 15% до 30% індивідуальні умови

23. Куди надходить замовлення?

Ваше замовлення ми відправляємо на склад служби доставки, яку ви вказуєте при оформленні замовлення.

24. Коли відправлять оплачене замовлення?

Ваше замовлення відправлять відразу після отримання повної суми оплати.

25. Як купити?

Якщо ви сумніваєтеся або не знаєте, як правильно оформити замовлення, скористайтеся нашою підказкою. Перейдіть за цим посиланням, і ви знайдете детальну інформацію про оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині.


 
Чат з продажу
sales@all-spares.ua
Мобільна версія
Українська
Темним підсвічуванням виділені склади, на яких є товар.
К - Наявність товарів на складі Київ
Л - Наявність товарів на складі Львів
Х - Наявність товарів на складі Харків
Д - Наявність товарів на складі Дніпро
+7Russian Federation, The+20Єгипет+967Ємен+972Ізраїль+62Індонезія+91Індія+964Ірак+98Іран+353Ірландія+354Ісландія+34Іспанія+39Італія+61Австралія+43Австрія+994Азербайджан+358Аландські острови+355Албанія+213Алжир+244Ангола+1264Ангілья+376Андорра+672Антарктида+1268Антигуа+54Аргентина+297Аруба+93Афганістан+1242Багамські острови+880Бангладеш+1246Барбадос+973Бахрейн+32Бельгія+501Беліз+229Бенін+225Берег Слонової Кості+1441Бермудські острови+359Болгарія+591Болівія+387Боснія і Герцеговина+267Ботсвана+55Бразилія+246Британська територія в Індійському океані+673Бруней+226Буркіна-Фасо+257Бурунді+975Бутан+375Білорусь+84В'єтнам+678Вануату+379Ватикан+44Велика Британія+58Венесуела+681Волліс і Футуна+1284Віргінські острови (Брит.)+1340Віргінські острови (США)+374Вірменія+241Габон+220Гамбія+233Гана+592Гаяна (Брит.)+509Гаїті+590Гваделупа+502Гватемала+224Гвінея+245Гвінея-Бісау+44Гернсі+504Гондурас+852Гонконг+1473Гренада+299Гренландія+30Греція+995Грузія+1671Гуам+350Гібралтар+45Данія+44Джерсі+253Джибуті+1767Домініка+1829Домініканська Республіка+593Еквадор+240Екваторіальна Гвінея+291Еритрея+372Естонія+251Ефіопія+260Замбія+212Західна Сахара+699Зовнішні малі острови (США)+263Зімбабве+962Йорданія+238Кабо-Верде+77Казахстан+1345Кайман+855Камбоджа+237Камерун+1Канада+34Канарські острови+974Катар+254Кенія+996Киргизстан+86Китай+61Кокосові острови+57Колумбія+269Коморські острови+242Конго+243Конго ДР+850Корея (КНДР)+381Косово+506Коста Ріка+53Куба+965Кувейт+357Кіпр+686Кірибаті+856Лаос+371Латвія+266Лесото+370Литва+352Люксембург+231Ліберія+961Ліван+218Лівія+423Ліхтенштейн+95М'янма+230Маврикій+222Мавританія+261Мадагаскар+262Майотта+853Макао+389Македонія, Республіка+265Малаві+60Малайзія+960Мальдівські острови+356Мальта+223Малі+212Марокко+596Мартиніка+692Маршаллові острови+52Мексика+258Мозамбік+373Молдова+377Монако+976Монголія+1664Монтсеррат+691Мікронезія+264Намбія+674Науру+977Непал+64Нова Зеландія+687Нова Каледонія+47Норвегія+227Нігер+234Нігерія+31Нідерланди+599Нідерландські Антильські острови+599Нідерландські Антильські острови (Бонайре)+599Нідерландські Антильські острови (Кюрасао)+505Нікарагуа+49Німеччина+683Ніуе+971ОАЕ+968Оман+682Острови Кука+55Острів Буве+44Острів Мен+672Острів Норфолк+61Острів Різдва+590Острів Святого Мартіна+290Острів Святої Єлени+0Острів Херд і Острова Макдональд+27ПАР+92Пакистан+680Палау+970Палестина+507Панама+675Папуа-Нова Гвінея+595Парагвай+51Перу+48Польща+351Португалія+1787Пуерто-Рико+500Південна Джорджія та Південні Сандвічеві острови+64Піткерн+82Республіка Корея+262Реюньйон+250Руанда+40Румунія+1США+503Сальвадор+685Самоа+378Сан-Маріно+239Сан-Томе і Прінсіпі+966Саудівська Аравія+268Свазіленд+248Сейшельські острови+590Сен-Бартелемі+508Сен-П'єр і Мікелон+221Сенегал+1784Сент-Вінсент+1869Сент-Кіттс+1758Сент-Люсія+381Сербія+963Сирія+421Словаччина+386Словенія+677Соломонові острови+252Сомалі+249Судан+597Суринам+1684Східне Самоа (США)+670Східний Тимор+1670Східні Маріанські острови+1670Східні Маріанські острови (Сайпан)+232Сьєрра-Леоне+65Сінгапур+992Таджикистан+886Тайвань+255Танзанія+66Таїланд+689Таїті+1649Теркс і Кайкос+228Того+690Токелау+676Тонга+1868Триніда і Тобаго+688Тувалу+216Туніс+90Туреччина+993Туркменістан+256Уганда+36Угорщина+998Узбекистан+380Україна+598Уругвай+298Фарерські острови+500Фолклендські острови+594Французька Гвіана+1689Французькі Південні і Антарктичні Території+33Франція+679Фіджі+63Філліпіни+358Фінляндія+385Хорватія+236Центрально-Африканська республіка+235Чад+420Чехія+56Чилі+382Чорногорія+41Швейцарія+46Швеція+47Шпіцберген і Ян-Маєн+94Шрі Ланка+1876Ямайка+81Японія