Загальні запитання

Цей розділ містить відповіді на запитання, які цікавлять клієнтів магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ. Якщо ви не знайдете відповіді на запитання, яке вас цікавить, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу sales@all-spares.ua або зверніться у наш центр клієнтської підтримки.

  1. Як зареєструватися на сайті?
  2. Чому не надходить лист з підтвердженням реєстрації?
  3. Чому замовлений товар відсутній на складі? Що робити?
  4. У мене виникли проблеми з входом на сайт. Що робити?
  5. Що таке відображення товарів у вигляді плитки, списку та короткого списку?
  6. Що таке Обране?
  7. Що таке Мої замовлення?
  8. Що таке Баланс?
  9. Що таке Мої підписки?
  10. Як дізнатися, чи товар є в наявності?
  11. Як замовити товар, якого немає у наявності (умови замовлення)?
  12. Як дізнатися ціну, якщо вона не вказана на сайті?
  13. Як дізнатися гуртові ціни?
  14. Як оформити замовлення з оплатою при отриманні товару?
  15. Які терміни доставки товару за умови його наявності на території України?
  16. Чому у повідомленні вказано, що потрібно оплатити замовлення впродовж 4 днів, якщо попередньо було обрано метод оплати "післяплата"?
  17. Як я дізнаюся, що моє замовлення вже відправлене?
  18. Замовлення розміщене та оплачене, що далі?
  19. Чи можна оплатити замовлення карткою?
  20. Де вказувати номер складу транспортної компанії?
  21. Яка вартість доставки?
  22. Який ваш графік роботи?
  23. Чи є у вас знижки?
  24. Куди надходить замовлення?
  25. Коли буде відправлене оплачене замовлення?
  26. Як купити?

1. Як зареєструватися на сайті?

Будь ласка, зайдіть на головну сторінку сайту і натисніть пункт Зареєструватися у верхньому правому куті головної сторінки. Заповніть форму реєстрації: ім'я, прізвище, адреса електронної пошти, пароль та номер мобільного телефону. Зверніть увагу, що для реєстрації потрібна верифікація адреси електронної пошти. На вказану адресу електронної пошти надійде лист з підтвердженням реєстрації. Для верифікації потрібно перейти за вказаним у листі посиланням.

Реєстрація

2. Чому не надходить лист з підтвердженням реєстрації?

Найчастіше це трапляється тому що ви ввели неіснуючу адресу електронної пошти. Тому будьте уважні при введенні адреси електронної пошти! Система надішле вам підтвердження про реєстрацію. Якщо ж його немає, щось було зроблено неправильно. Спробуйте зареєструватися ще раз. Увага! Якщо при реєстрації ви використовуєте адреси безкоштовних поштових служб на кшталт Gmail, Yahoo!, Hotmail, Mail.ru тощо, лист з підтвердженням може опинитися у папці зі спамом! Якщо листа з підтвердженням немає і в папці зі спамом, зверніться до нас зручним для вас способом.

3. Чому замовлений товар відсутній на складі? Що робити?

Після оплати змінюється статус замовлення і товари резервуються. Товари потрапляють до резерву у трьох випадках:

  1. Після того як ви надішлете інформацію про оплату замовлення (номер переказу для систем оплати) або лист з підтвердженням оплати (оплата безготівковим розрахунком), наші менеджери з продажу присвоять замовленню статус "В очікування оплати";
  2. Якщо ви бажаєте продовжити термін замовлення, щоб оплатити його згодом, впродовж декількох днів, статус замовлення змінюється на "Prolonged";
  3. Статус "Оплачено" ставить резерв на замовлені товари. Повідомте нам, який спосіб оплати є для вас найзручнішим. Якщо на складі доступна обмежена кількість товарів, резерв ставиться на товар, оплачений першочергово. Наприклад, якщо хтось оплатив замовлення на товар, який є й у вашому замовленні, швидше за вас, то ваш товар не потрапить до резерву, якщо на складі доступна недостатня кількість цього товару.

Одразу після оплати замовлення надішліть нам інформацію про оплату або лист з підтвердженням про оплату(оплата безготівковим розрахунком).

Якщо ви не маєте змоги оплатити замовлення одразу, але впевнені, що оплатите його протягом декількох наступних днів, ви можете продовжити термін дії вашого замовлення самостійно. Ми не рекомендуємо цей метод, але його можна використовувати в окремих випадках. Будь ласка, виставляйте статус Prolonged лише тоді, коли ви впевнені, що оплатите замовлення найближчим часом. Статус Prolonged може зберігатися не більше 4 днів.

Якщо ви оплатили замовлення, а вказаного у замовленні товару не залишилось на складі, ми повідомимо вас про це письмово. Ви можете обрати будь-який інший товар на цю ж суму або сплачена сума буде зарахована на ваш баланс і враховуватиметься під час оформлення наступного замовлення. Ви також можете зачекати, доки товар з’явиться на складі, і ми зможемо надіслати вам повністю укомплектоване замовлення.

4. У мене виникли проблеми з входом на сайт. Що робити?

Адреса електронної пошти, вказана під час реєстрації, використовується як логін для входу на сайт. Зверніть увагу, що для реєстрації потрібна верифікація адреси електронної пошти. Лист з підтвердженням має надійти на вказану вами адресу електронної пошти. Для верифікації необхідно перейти за посиланням, вказаним у листі. Якщо ви перевірили правильність логіна та пароля, однак все ж не можете ввійти на сайт, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту або зверніться в центр клієнтської підтримки, описавши проблему та вказавши точну сторінку, на якій виникла проблема.

5. Що таке відображення товарів у вигляді плитки, списку та короткого списку?

Ця функція дозволяє обрати найзручніший для вас спосіб відображення товарів. Ми пропонуємо такі 3 способи відображення товарів в каталозі:

  • плитка

  • Плитка
  • список

  • Список
  • короткий список

  • Короткий список

6. Що таке Обране?

Щоб скористатися функцією Обране, потрібно зареєструватись на сайті. Якщо ви вже зареєстровані, увійдіть під вашим логіном. Список обраних товарів дозволяє стежити за товарами, які вас зацікавили, дізнаватись про їхню появу на складі або про зміну ціни. Щоб додати товар у список обраного, натисніть на серце. Червоне серце означає, що товар додано до списку.

Обране

Щоб переглянути ваш список обраних товарів, зайдіть у Мій кабінет та перейдіть у розділ Обране.

7. Що таке Мої замовлення?

Ви можете переглядати всю історію ваших замовлень на сайті ВСІ ЗАПЧАСТИНИ у розділі Мої замовлення. На сторінці ви побачите перелік ваших замовлень з присвоєним їм статусом.

Мої замовлення

8. Що таке Баланс?

Розділ Баланс дозволяє вам переглядати всю історію ваших покупок, платежів та повернень товару в інтернет-магазині ВСІ ЗАПЧАСТИНИ.

Баланс

9. Що таке Мої підписки?

Зареєстровані користувачі можуть підписатися на отримання розсилок про цікаві для них групи товарів. Щоб отримувати повідомлення про акції, знижки та інші події з життя нашого магазину, на сторінці Підписки поставте галочки навпроти категорії товарів, які вас цікавлять. Після цього на вказану вами електронну адресу прийде лист з підтвердженням підписки. На цю ж адресу вам надходитимуть листи з пропозиціями від інтернет-магазину ВСІ ЗАПЧАСТИНИ.

 Мої підписки

10. Як дізнатися, чи товар є в наявності?

Якщо на сторінці товару поряд із фотографією є ціна та кнопка У кошик – це автоматично означає, що товар є в наявності на наших складах. Крім цього, поряд із фото вказано, на якому складі знаходиться товар (К,Л,Х,Д,Ц), який вас цікавить.

В корзину

11. Як замовити товар, якого немає у наявності (умови замовлення)?

Якщо товару немає у наявності, ви можете його замовити, а ми зробимо все можливе для того, щоб ви змогли його отримати. Ми не гарантуємо термінів виконання замовлення, а також виконання такого замовлення.

На сторінці товару, який ви бажаєте купити і якого немає в наявності, є кнопка Сповістити про наявність. Натисніть цю кнопку, вкажіть електронну адресу та номер телефону, на які ви бажаєте отримати сповіщення про появу товару. Щойно товар надійде на склад, ви отримаєте повідомлення.

 Сповістити про наявність

12. Як дізнатися ціну, якщо вона не вказана на сайті?

Якщо на сторінці товару не вказана ціна, зв’яжіться з менеджером за допомогою кнопки Зв’язатися з менеджером або будь-яким зручним для вас способом. Звернуть увагу, що відсутність ціни не означає відсутності товару на складі.

Як дізнатися ціну

13. Як дізнатися гуртові ціни?

У нашому магазині діє правило: купуйте більше – платіть менше! На сторінці товару справа є напис Гуртом дешевше. Натисніть на нього, щоб побачити, як змінюється ціна залежно від кількості товару.

Купйте більше - платіть менше

Якщо ви бажаєте отримати персональну цінову пропозицію та дізнатися умови для дилерів, зверніться у наш центр клієнтської підтримки.

14. Як оформити замовлення з оплатою при отриманні товару?

Під час вибору методу доставки оберіть доставку з приміткою в описі "післяплата".

15. Які терміни доставки товару за умови його наявності на території України?

Якщо товар знаходиться на території України, термін доставки складає 1-4 робочих дні від дня оформлення замовлення.

16. Чому у повідомленні вказано, що потрібно оплатити замовлення впродовж 4 днів, якщо попередньо було обрано метод оплати "післяплата"?

Ця інформація не стосується замовлень з методом доставки Післяплата. Цей лист надсилається автоматично усім клієнтам після оформлення замовлення.

17. Як я дізнаюся, що моє замовлення вже відправлене?

В день відправлення замовлення на вказану електронну адресу прийде повідомлення про відправку, а також ви отримаєте SMS-повідомлення з номером транспортної декларації на вказаний у замовленні номер телефону. Ви можете дізнатись статус вашого замовлення у Мій кабінет на сайті.

18. Замовлення розміщене та оплачене, що далі?

Після здійснення замовлення потрібно підтвердити оплату. Для підтвердження оплати потрібно вказати номер та суму замовлення, а також можна надіслати відскановану форму квитанції (це необов’язково, але може пришвидшити процес відправки). Крім цього, це можна зробити в чаті або зателефонувавши за вказаними номерами телефонів:

0 98 029-5010 – мобільний Київстар

0 50 029-5010 – мобільний МТС

0 63 029-5010 – мобільний Life

0 800 306 006 – безкоштовні дзвінки зі стаціонарних телефонів

19. Чи можна оплатити замовлення карткою?

На жаль, ні. Ви можете оплатити замовлення використовуючи розрахунковий рахунок через касу або систему Приват24.

20. Де вказувати номер складу транспортної компанії?

При оформленні замовлення номер складу транспортної компанії потрібно вказати у полі адреса, коментарі або вказати відповідну інформацію під час підтвердження замовлення.

21. Яка вартість доставки?

Доставка товару в найближчі офіси в Києві, Львові, Харкові та Дніпрі – безкоштовна. Якщо необхідні додаткові послуги транспортної компанії, вартість доставки розраховуватиметься відповідно до тарифів обраної транспортної компанії. Зверніть увагу! Доставка буде безкоштовною, якщо ви придбаєте товар на суму, вказану на сайті.

22. Який ваш графік роботи?

Ми працюємо з понеділка до п’ятниці з 9.00 до 18.00 та в суботу з 10.00 до 14.00. Неділя – вихідний день.

23. Чи є у вас знижки?

На сайті ВСІ ЗАПЧАСТИНИ за замовчуванням вказані роздрібні ціни. Якщо ваш оборот за місяць становить еквівалент понад 500 у.о., ви працюєте у сервісному центрі, що займається ремонтом цифрової техніки, або ж ви – приватний підприємець, який займається ремонтом цифрової техніки, ви автоматично здійснюєте покупку за дрібногуртовими цінами. Для переходу в категорію Гурт, вам потрібно щомісячно купувати в нас товари на суму, еквівалентну понад 1500 у.о. Якщо ви бажаєте стати нашим дилером, зв’яжіться з менеджером, щоб отримати детальнішу інформацію.



Система знижок на ВСІ ЗАПЧАСТИНИ
Роздріб Дрібний гурт Гурт Дилер
0 – 499 у.о. 500 – 1499 у.о. 1500 – 4499 у.о. 4500+ у.о.
0% до 15% до 30% індивідуальні умови

24. Куди надходить замовлення?

Ми відправляємо ваше замовлення на склад служби доставки, вказаний під час оформлення замовлення.

25. Коли буде відправлене оплачене замовлення?

Ваше замовлення відправлять відразу після отримання повної суми оплати.

26. Як купити?

Якщо ви сумніваєтеся або не знаєте, як правильно оформити замовлення, скористайтеся нашою підказкою. Перейдіть за цим посиланням для отримання детальної інформації про оформлення замовлення у нашому інтернет-магазині.

Увійти в чат
Онлайн чат Офлайн
uk
Українська Русский
Увійти в чат
Онлайн чат Офлайн
Чат з продажів
 Онлайн чат не у мережі
Контакти
Телефон:
Замовити зворотний дзвінок
Email:
Порівняти
Не обрано товарів для порівняння
Чат з продажів
Контакти
Порівняти